niedziela, 6 maja 2012

Kasztelańskie – KZWP - karty










Kasztelańskie – KZWP - karty
Jedne z najpiękniejszych kart w całej mojej kolekcji. Chociaż szkoda, że tak sfatygowane przez los. Odkupiłem je od młodszego kolegi w podstawówce, bo już wtedy czułem w sobie żyłkę kolekcjonerstwa. Bardzo mi się podobają. W postaciach z kart każdego z kolorów dominuje jeden określony typ kolory: np. w karo szaty mają więcej błękitu, trefle więcej seledynu ze złotym itp. Coś pięknego!!!

Za pomysł: ♥♥♥♥♥
Za wykonanie: ♥♥♥♥♥
Mój typ! ♥♥♥♥♥ (ale tylko pierwsze wydanie!)

10 komentarzy:

  1. Bardzo chciałabym mieć takie karty nie chciałby ktoś odsprzedać? proszę o odp na patrycjazawada93@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. mam 2 talie nieużywane, zapakowane oryginalnie- niebieskie i czerwone

    OdpowiedzUsuń
  3. mam 2 talie nieużywane, zapakowane oryginalnie- niebieskie i czerwone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na sprzedaż??
      Proszę o kontakt jeśli aktualne
      czerwonebuty@vp.pl

      Usuń
  4. These are lovely cards. I like the new version too Norman w Kaliszu . The colors are brighter.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zainteresowana kupnem, proszę o kontakt: karolinabuczek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zainteresowany kupnem proszę o kontakt kowalinski86@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zainteresowana kupnem kart kasztelańskich .Proszę o kontakt. patrysia1212@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesli ktos posiada takie karty to prosze o kontakt 83korki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, mam takie karty, niestety nie pomyślałam i rozpakowałam je z folii. Jeżeli ktoś zainteresowany mój tel. 791940300

    OdpowiedzUsuń