niedziela, 13 maja 2012

Amerykańskie - karty



Karty
Karty, których nie kupiłbym, gdyby nie ich okładka, na której zobaczyłem Szkieletora – postać z mojej ulubionej bajki „He-Man i Władcy Wszechświata”. Wygląd kart mówi o nich wszystko – amerykańskie. Mają przedstawiać postaci z kreskówek z kraju zza wielkiego oceanu co się USA zowie. I wszystko fajnie i pięknie, jednak… Dopiero po bliższych przyjrzeniu się zobaczymy, że coś tu nie gra. Tytułowy Szkieletor zamiast – jak w oryginale – na końcu laski mieć czaszkę barana z rogami – ma czaszkę człowieka i jakieś dziwne szorty. Cały znak Bat-Mana jest czarny – podczas gdy pamiętamy, że w oryginale to czarny nietoperz na żółtym tle. Takie szczegóły widać na każdej karcie. Spostrzegłem je jako dziesięciolatek już przy pierwszym bliższym oglądaniu, bo wszystkie z kreskówek oglądałem na bieżąco i bardzo je lubiłem (część z nich do dziś bardzo lubię). Znaczy, że talia jest  najprawdopodobniej narysowana w Polsce. Dużym plusem, oprócz oryginalnego pudełka, jest bardzo dobre wydanie kart. Lakierowane z obu stron. Aż przyjemnie wziąć w dłoń.

Za pomysł: ♥♥♥♥
Za wykonanie: ♥♥ / ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz