piątek, 15 czerwca 2012

Smokodon - karty

Ukochane karty z dzieciństwa. Nazywałem je: „Smokodon”, jako, że Czarnym Piotrusiem jest postać Smoka. Talia przedstawia postaci z komiksów i bajek. W tym postacie z mojej ulubionej serii komiksowej pt.: „Kajko i Kokosz”. Widzimy tu Hegemona i Łamignata. Tandeta na maksa wydana na słabej jakości plastiku. Ale jednak ma coś w sobie! Słowo daję: ma coś w sobie! Może to smak dzieciństwa końcówki lat 80-tych? Jako dzieciak byłem zauroczony farbą koloru fioletowego, która jest nieco inna od reszty kolorów użytych na kartach i odbija nieco światło. Po prostu bajka. Tandetna, ale bajka! Coś wspaniałego. Oryginał mojego dzieciństwa! Zresztą nie jeden.
Nie raz odbyłem podróż komiksową do Mirmiłowa, aby znaleźć miejsce, z którego przerysowano Hegemona i Łamignata. Jako brzdąc godzinami patrzyłem na Kermita Żabę trzymającego kopię. Na mieniącą się zbroję Hegemona. Na Łamignata trzymającego Bacik i czarodziejski flet. Bajka!
 


Ocena:
obiektywnie: Zapomnieć
subiektywnie: ♥♥♥♥ Bardzo ładne / ♥♥♥♥♥ Arcydzieło (za smak dzieciństwa)

1 komentarz:

  1. miałem kiedyś te karty i też pamiętam, że wkurzała mnie tandeta kolorowania postaci...

    OdpowiedzUsuń